המהפכה שהתרחשה בשקט: 3.2 מיליארד אנשים שיחקו במשחקי מחשב ב–2022

ארבעה מכל עשרה אנשים בעולם משחקים דרך הטלפון, המחשב או הקונסולה, ומדי שנה מצטרפים 100 מיליון שחקנים חדשים - ולא כולם צעירים ■ הכנסות הענף כבר עולות על אלה של ענפי הספרים, הקולנוע והמוזיקה יחד, והמשחקים כבר דומים יותר לרשתות חברתיות

המהפכה שהתרחשה בשקט: 3.2 מיליארד אנשים שיחקו במשחקי מחשב ב–2022
ארבעה מכל עשרה אנשים בעולם משחקים דרך הטלפון, המחשב או הקונסולה, ומדי שנה מצטרפים 100 מיליון שחקנים חדשים - ולא כולם צעירים ■ הכנסות הענף כבר עולות על אלה של ענפי הספרים, הקולנוע והמוזיקה יחד, והמשחקים כבר דומים יותר לרשתות חברתיות