משהו פתאום השתנה בתיאטרון הישראלי, וזה התחיל בזכות כמה שירים

מ"החבדניקים" דרך "מאמא מיה" ועד "לא רק בלונדינית": גל של מחזות זמר, מעובדים ומקוריים, שוטף את במות התיאטרון הישראלי בשנתיים האחרונות. הסיבות מגוונות: משבר הקורונה, רצון להגדיל רווחים וגם צמיחה אורגנית מתוך הפרינג'. אז איך אפשר להביא קהל בלי תקציבי ענק ומה הקשר בין הפריחה הנוכחית לשירה בציבור?

משהו פתאום השתנה בתיאטרון הישראלי, וזה התחיל בזכות כמה שירים
מ"החבדניקים" דרך "מאמא מיה" ועד "לא רק בלונדינית": גל של מחזות זמר, מעובדים ומקוריים, שוטף את במות התיאטרון הישראלי בשנתיים האחרונות. הסיבות מגוונות: משבר הקורונה, רצון להגדיל רווחים וגם צמיחה אורגנית מתוך הפרינג'. אז איך אפשר להביא קהל בלי תקציבי ענק ומה הקשר בין הפריחה הנוכחית לשירה בציבור?